FAQ - częste pytania

1. Jaki jest koszt dostawy w Polsce?

Metody i koszty dostawy zależą od danego produktu. Konkretną cenę dostawy można znaleźć w każdym produkcie w zakładce dostawa.

W przypadku zakupu kilku produktu koszt dostawy liczony jest jak dla największego produktu.
 

2. Czy można liczyć na darmową dostawę?

Tak.

Przy zakupie za minimum 200 zł koszt dostawy kurierem Inpost / Paczkomat jest darmowy.
 

3. Czy wysyłają Państwo za granicę?

Niemcy / Anglia / Włochy / Dania / Francja / Holandia / Belgia / Litwa / Szwecja?

Tak, wysyłamy za granicę do w/w krajów.

Jeśli jakiegoś kraju nie ma na liście prosimy napisać do nas na chacie lub wysłać email - sprawdzimy możliwość wysyłki i w razie potrzeby dodamy taką możliwość.
 

4. Czy można zamówić bez wkładania paragonu / faktury?

Tak. Standardowo nigdy nie wkładamy dokumentów zakupu do przesyłek na wypadek gdyby zakup był prezentem.

Dokumenty sprzedażowe wysyłamy w formie elektronicznej na e-mail w pliku PDF.
 

5. Czy można zapłacić przy odbiorze?

Tak, oferujemy płatność przy odbiorze. W formularzu zamówienia należy wybrać odpowiednią metodę dostawy / płatności.
 

6. Czy można zamówić pakowanie na prezent?

Tak. Oferujemy pakowanie produktów w przeźroczysty celofan oraz opcjonalnie białą torbę papierową.
 

7. Dlaczego nie dostałem(am) potwierdzenia zamówienia?

Potwierdzenia wysyłane są automatycznie zaraz po złożeniu zamówienia. Niestety czasami emaile trafiają do spamu. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
 

8. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podajemy zawsze w szczegółach produktu i zależy on od dostępności produktu.
  • Produkty oznaczone zielonym kwadratem - produkty na magazynie - wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

  • Produkty oznaczone pomarańczowym kwadratem - produkty na zamówienie - czas realizacji podany przy produkcie.

  • Produkty z indywidualną personalizacją - grawerem itp. - czas realizacji podawany w produkcie po wybraniu danej opcji.


W przypadku zamówienia kilku produktów czas realizacji podawany jest w formularzu zamówienia dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.
 

9. Czy wysyłacie do Paczkomatów?

Tak, wysyłamy.

Niestety ze względu na ograniczone gabaryty paczek Paczkomatów, przy zamawianiu kilku produktów Paczkomaty nie zawsze będą dostępne na liście metod dostawy.
 

10. Jakimi kurierami wysyłacie?

Wysyłamy kurierami Inpost i DHL.
 

11. Czy można zamówić zawieszki ze swoim tekstem?

Niestety nie ma takiej możliwości.