FAQ - częste pytania
1. Jaki jest koszt dostawy w Polsce?
W przypadku zakupu kilku produktu koszt dostawy liczony jest jak dla największego produktu.
2. Czy można liczyć na darmową dostawę?
Przy zakupie za minimum 200 zł koszt dostawy kurierem Inpost / Paczkomat jest darmowy.
3. Czy wysyłają Państwo za granicę?
Niemcy / Anglia / Włochy / Dania / Francja / Holandia / Belgia / Litwa / Szwecja?
Jeśli jakiegoś kraju nie ma na liście prosimy napisać do nas na chacie lub wysłać email - sprawdzimy możliwość wysyłki i w razie potrzeby dodamy taką możliwość.
4. Czy można zamówić bez wkładania paragonu / faktury?
Dokumenty sprzedażowe wysyłamy w formie elektronicznej na e-mail w pliku PDF.
5. Czy można zapłacić przy odbiorze?
6. Czy można zamówić pakowanie na prezent?
7. Dlaczego nie dostałem(am) potwierdzenia zamówienia?
8. Ile trwa realizacja zamówienia?
-
Produkty oznaczone zielonym kwadratem - produkty na magazynie - wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
-
Produkty oznaczone pomarańczowym kwadratem - produkty na zamówienie - czas realizacji podany przy produkcie.
-
Produkty z indywidualną personalizacją - grawerem itp. - czas realizacji podawany w produkcie po wybraniu danej opcji.
W przypadku zamówienia kilku produktów czas realizacji podawany jest w formularzu zamówienia dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.
9. Czy wysyłacie do Paczkomatów?
Niestety ze względu na ograniczone gabaryty paczek Paczkomatów, przy zamawianiu kilku produktów Paczkomaty nie zawsze będą dostępne na liście metod dostawy.