Paczkomaty? Tak, wysyłamy
Mamy dobrą informację - od wczoraj, 19 kwietnia, można już zamawiać u nas z wysyłką do paczkomatów. Mieliśmy w ostatnim czasie sporo pytań o taką możliwość dlatego postanowiliśmy dodać taką metodę, skoro jest na nią zapotrzebowanie. Poniżej więcej informacji na ten temat.
Paczkomaty - ceny
W paczkomatach obowiązują 3 gabaryty paczek i od nich zależna jest cena. Na ten moment kupując małe anioły lub mydła za paczkomat zapłacicie 15 zł, natomiast za średnie anioły stojące - 19 zł.
Maksymalna ilość produktów
Maksymalna ilość produktów w jednej paczce dla paczkomatów ustawiliśmy na 5 sztuk. Zakładamy że tyle powinno się nam udać zmieścić do największego gabarytu paczki - C 41 × 38 × 64 cm, pod warunkiem że będzie to miks produktów np. kilka małych i jeden stojący średni anioł.
Jeśli w koszyku będą 3 stojące anioły lub więcej to paczkomaty wciąż pojawią się jako metoda wysyłki (produktów jest mniej niż 5), ale zapakowanie ich raczej nie będzie możliwe (wiecie ile miejsca zajmuje anioł z poduszkami ;) ).
W takiej sytuacji anioły wyślemy normalnym kurierem Inpost na adres podany w zamówieniu.
W metodach dostawy nie widzę paczkomatów
Może się tak zdarzyć, że na liście metod dostawy nie będzie paczkomatów. Jeśli w koszyku znajduje się produkt o większym rozmiarze, którego nie jesteśmy w stanie zmieścić nawet do gabarytu C np. anioł Victoria czy Romeo i Julia, na liście metod dostawy pojawią się wyłącznie przesyłki kurierskie - Inpost i DHL. Niestety tego nie przeskoczymy.
Dlaczego wcześnie nie było paczkomatów
Nasze produkty jak wiecie są dość delikatne. Czasami zdarza się, że zostaną uszkodzone w trakcie dostawy, i dlatego prosiliśmy o sprawdzanie paczki przy odbiorze i ewentualne spisanie protokołu szkody, który umożliwiłby nam reklamację przesyłki w firmie kurierskiej. W przypadku paczkomatów spisanie protokołu nie jest możliwe, dlatego do tej pory nie oferowaliśmy takiej metody dostawy.
Jakiś czas temu zmieniliśmy podejście do reklamacji produktów uszkodzonych w trakcie dostawy. Nie wymagamy spisywania protokołu szkody. Jeśli po rozpakowaniu przesyłki jakiś produkt jest uszkodzony wystarczy w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki przesłać do nas zdjęcia uszkodzonych produktów, a my wyślemy je jeszcze raz bez żadnych kosztów. Bierzemy takie zdarzenia na siebie, a Was prosimy wyłącznie o wyrozumiałość i cierpliwość, bo nie zawsze jesteśmy w stanie wysłać taki sam produkt od razu, nie zawsze mamy jest na stanie.
Zmiana podejścia do uszkadzanych produktów umożliwia nam wprowadzenie paczkomatów jako standardowa metoda dostawy mniejszych i średnich produktów.
Mamy nadzieję, że będziecie chętnie korzystać z tej metody dostawy gdyż jest ona nie tylko wygodna ale i ekologiczna (mniejsza emisja gazów dzięki mniejszej ilości spalanego paliwa), co w obecnych czasach ma znaczenie.
Pozdrawiamy gorąco,
LILIO
Opinie
Dodanych opinii: 0
Dodaj pierwszą opinię 🙂
Dodaj opinię